منم و دنياى دخترونه ام

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

منم و دنياى دخترونه ام

 من یه دخترم♥★

رژ؟★★★عاااااشقشم!

لواشک؟♥♥♥وااااااااااااای♥

کاکائو؟★★★دیونشمممم

غروررررر؟♥♥♥ خداى غرورم


بستنی؟★★★وای نگووووو

عاشق؟♥♥ نيسم

تیریپم؟♥♥♥گاهی دخمل گاهی پسر(اسپرت)

لجباز؟♥♥♥اوفففف

خوشگل؟★★50..50...اونی ک بخواد میخواد

رو اعصاب؟٭٭٭شدییییید

اعتماد ب نفس؟♥♥♥ن مث بعضیا !

فوتبال ***فقط پرسپولیس


احساساتی؟♥♥شدید

گريه ★★★ وقتى داغونم


بارون ★★★ عاشقشم

شيطونى و ديوونه بازى ♥♥♥ بطور مداوم

حسودى ♥♥♥ نسبت به کسيکه برام مهمه

منم و دنياى دخترونه ام....

 

 



نظرات شما عزیزان:

HOSSEIN
ساعت1:52---11 آبان 1393
چه باحال بودی من خبر نداشتم
پاسخ:اوهوم


saeedsingle
ساعت12:11---29 مرداد 1393
ﺯﯾﺎﺩﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ
ﻧﮕﺮﺍﻥ ﭘﺎﮎ ﺷﺪﻥ ﺁﺭﺍﯾﺸﺸﻮﻥ ﻧﯿﺴﺘﻦ ... ﭼﻮﻥ ﺁﺭﺍﯾﺸﯽ
ﻧﺪﺍﺭﻥ .
ﺭﻭ ﺳﺮﺷﻮﻥ ﻫﻢ ﮔﻨﺒﺪ ﺍﻣﺎﻣﺰﺍﺩﻩ ﺩﺍﻭﺩ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ .
ﺯﯾﺎﺩﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ
ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ ﺩﻟﺸﻮﻥ ﻧﻤﯿﻠﺮﺯﻩ ...
ﭼﻮﻥ ﺩﻟﺸﻮﻥ ﺩﻟﻪ ﻧﻪ ﮊﻟﻪ
... ﺯﯾﺎﺩﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﭘﺴﺮﺍ ﮐﻒ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ... .. ﭼﻮﻥ ﺍﯾﻨﺎ
ﺩﺧﺘﺮﻥ ﻧﻪ ﺩﻟﺴﺘﺮ ...
ﻋﺸﻖ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﻣﻘﺪﺳﻪ . ﺍﮔﻪ ﺑﻬﺶ ﺩﭼﺎﺭ ﺑﺸﻦ ﻫﻤﻪ
ﮐﺎﺭ ﺑﺮﺍ ﻃﺮﻓﺸﻮﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯿﺪﻥ!
به سلامتیشون

پاسخ:بهلهههههههههه


saeedsingle
ساعت12:10---29 مرداد 1393
گاهی وقتا... یه نفر...باعث می شه که حس کنی...

چیزی که تو رو روی زمین نگه داشته...

جاذبه ی زمین نیست...

پاسخ:واقعا


یاقوت
ساعت22:37---23 مرداد 1393
بهله بهله
پاسخ:مرسی


نازنین
ساعت21:41---23 مرداد 1393
من عاشق خدام خدا هم عاشق من...پس تنها نیستم هیچوقت....
پاسخ:بهله


atefeh
ساعت16:30---23 مرداد 1393
تو کیستی؟

هان؟

یادم آمد...

...

تو همانی که روزی با پاهایت آمدی

و نماندی و رفتی!!!

و من...

من همانم

که روزی با دلم آمدم و ماندم و ماندم
پاسخ:مرسی


atefeh
ساعت11:12---23 مرداد 1393
این منصفانه نیست !!
من پیــر شده باشم ،
و تو در خیـــالم
درست مثل روزی که ترکـــم کردی
زیبــا و جوان . .
همین شده که هیـــچ کس
بـــاور نمی کند
معشـــــوق من بوده باشی . . .
پاسخ:مرسی


Samira banOoOo
ساعت10:58---23 مرداد 1393
web khili zibai dari golam
movafagh bashi
پاسخ:مرسی عزیزم


atefeh
ساعت10:55---23 مرداد 1393
این منصفانه نیست !!
من پیــر شده باشم ،
و تو در خیـــالم
درست مثل روزی که ترکـــم کردی
زیبــا و جوان . .
همین شده که هیـــچ کس
بـــاور نمی کند
معشـــــوق من بوده باشی . . .
پاسخ:فدات


ghazal
ساعت20:52---22 مرداد 1393

قله ای که چند بار فتح شود ؛
بی شک روزی تفریحگاه عمومی میشود !
مواظب دلت باش !…

پاسخ:بهله عزیزم


atefeh
ساعت20:30---22 مرداد 1393
هرشـ ـَب

اَز پـ ـُشتِ صـ ـَفحـ ـہکـ ـوچَکـ ـ ـِ مـ ـ ـوبایـ ـ ـلـ

دَر آغوشَــҐ میـ ـگیرے

و نـ ـِمیدآنـ ـ ـے

چـ ـ ـہ آرآمشــے בآرَב

ایـ ـטּ آغـ ـ ـوشـِ خـ ـیالــے
پاسخ:مرسی عزیزم


saeedsingle
ساعت19:30---22 مرداد 1393

ایول ابجی
همه حرفات یه طرف
پرسپ.لیست یه طرف

پاسخ:فدات داداش



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:, ] [ 19:7 ] [ شیرین عسل ] [ ]